EMUN podpořil český překlad unikátní publikace. Průvodce strategickou filantropií je nyní dostupný i v češtině

Filantropie má moc měnit svět k lepšímu, ale jen tehdy, když je prováděna promyšleně a strategicky. Proto EMUN podpořil vydání českého překladu publikace Nový pohled na filantropii: Cesta ke spravedlivějšímu světu od renomovaných Rockefeller Philanthropy Advisors. V České republice se jedná o svého druhu jedinečnou publikaci a průvodce, který slouží k orientaci v rychle se rozvíjejícím filantropickém prostředí. Publikace je určena především těm, kteří jsou na začátku své filantropické cesty, ale inspiraci a nové podněty v ní najdou také zkušení filantropové hledající nové způsoby a impulsy pro strategické, strukturované dárcovské aktivity zaměřené na pozitivní dopad a dlouhotrvající změny ve společnosti.

Čtenáře provází klíčovými aspekty a výzvami současné filantropie, které zahrnují ujasňování si motivace k darování, stanovování jasných cílů, výběr vhodných nástrojů a vyhodnocování skutečného dopadu. Nabízí základní vhled do strategického přístupu k filantropii a poskytuje praktické návody pro efektivní dárcovské aktivity. Publikace je dostupná ve Filantropické knihovně Via Clarita ZDE.

Více informací najdete na webu Via Clarita.

Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše
Nezbytné/funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Přijmout vše