Nadace Experientia: Příběh filantropie měnící českou vědu v nedávném rozhovoru Hany Dvořákové pro Forbes

Ve spolupráci s manželi Dvořákovými jsme měli možnost v Emun vytvořit dlouhodobě udržitelnou strukturu nadace, která čerpá inspiraci z praxe amerických univerzitních endowmentů. Tato investiční strategie umožňuje, aby nadace fungovala mnoho let a mohla nadále podporovat mladé vědecké talenty. Většina prostředků je totiž uložena v nadačním kapitálu, který zajišťuje trvalou finanční stabilitu.

Nadace Experientia se zaměřuje především na podporu mladých vědců, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru v zahraničí. Zároveň se soustředí na vznik vědeckých start-upů, které umožní návrat těchto talentů zpět do Česka. Díky této podpoře se již podařilo financovat řadu projektů, které mají potenciál změnit svět, včetně vývoje nových léčiv a technologií šetrných k životnímu prostředí. Přestože Hana Dvořáková hovoří o svých úspěších skromně, její přínos české vědě je obrovský a její filantropický příběh inspiruje další generace.

Naše spolupráce s Nadací Experientia tak svým dílem přispívá k šíření dobrých hodnot. Věříme, že vědecké objevy budou mít trvalý dopad na českou i světovou vědu. Více o této inspirativní cestě si můžete přečíst v rozhovoru Hany Dvořákové pro Forbes.

We value your privacy

We and our digital partners use cookies on this website. Some of them are necessary for the functionality of the website, but you can decide on the following cookies yourself.

Settings
Decline all
Accept all
Necessary/functional

It would not be possible to operate the website without these cookies. They include, for example, cookies for storing selected settings or remembering logins.

Always active

Analytics

These cookies are used to measure and analyze traffic to our website (number of visitors, pages viewed, average browsing time, etc.). By consent, you will allow us to obtain data on how you use our site.


Advertisement

They are used for the purposes of advertisements displayed on third-party websites, including social networks and contextual advertising. They are tailored to your preferences and help us measure the effectiveness of our advertising campaigns. If you disable them, your ad will continue to show as you browse, but it will not be tailored to you and will be less relevant to you.


Save settings
Accept all