Vážíme si vašeho soukromí

My a naši digitální partneři používáme na této webové stránce soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami.

Nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše
Nezbytné/funkční

Jedná se o nezbytné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Zahrnují např. cookies pro ukládání zvolených nastavení či zapamatování přihlášení.

Vždy aktivní

Analytické

Tyto cookies se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky, průměrná doba prohlížení atd.). Souhlasem nám umožníte získat data o tom, jak naše stránky užíváte.


Marketingové

Používají se pro účely reklam zobrazovaných na webových stránkách třetích stran, včetně sociálních sítí a kontextové reklamy. Jsou přizpůsobeny vašim preferencím a pomáhají nám měřit účinnost našich reklamních kampaní. Pokud je deaktivujete, bude se vám při procházení internetu i nadále zobrazovat reklama, ale nebude vám přizpůsobená na míru a bude pro vás méně relevantní.


Uložit nastavení
Přijmout vše

Expert finančního řízení - Family Office


Pokud máte rádi komplexní a odpovědný přístup ke všem aspektům finančního řízení, ozvěte se nám!

Tým: Rodinná kancelář

Do týmu Family Office právě hledáme nového kolegu/yni pro poskytování komplexní účetní a finanční podpory a controllingu pro naše prémiové klienty. Hledáme kolegu/yni, který se stane pevným odborným článkem týmu. Pokud máte rádi komplexní a odpovědný přístup ke všem aspektům finančního řízení, ozvěte se nám!

Co vás čeká?

  • Komplexní podpora v řízení financí, účetní agendě a controllingu majetku našich prémiových klientů
  • Úzká spolupráce s dalšími členy týmu správy rodinného majetku
  • Celková finanční governance včetně přípravy a kontroly rozpočtu, řízení cash flow, účetní a daňové podpory včetně účetně-analytických prací
  • Spolupráce při řešení sporných otázek, koordinace a podpora externích auditních a jiných souvisejících činností
  • Podpora účtování cenných papírů a jiných investičních nástrojů (akcie, dluhopisy)

Co budete potřebovat?

  • SŠ/VŠ ekonomického směru, plus min. 5 let zkušeností obdobné škály odpovědností
  • Praktickou znalost podvojného účetnictví, orientaci v dani z příjmů právnických osob
  • Vynikající praktickou i odbornou znalost související legislativy
  • Samostatnost, proaktivitu, spolehlivost, komunikativnost, chuť se dále učit a růst
  • Velmi dobrou praktickou znalost balíčku MS Office, zejména MS Excel
  • Pokročilou znalost anglického jazyka pro příležitostnou odbornou komunikaci
  • Výhodu bude znalost účtování a daňové praxe svěřenských fondů

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Možnost využít na maximum své silné stránky
  • Možnost být součástí rostoucího týmu v zavedené společnosti
  • Možnost mít dostatečný prostor pro seberealizaci a rozvoj vlastních iniciativ
  • Možnost podílet se na tvorbě nových produktů v oblasti správy rodinného majetku
  • Dovolenou 5+1 týdnů, stravenkový paušál, MultiSport, pravidelné týmové akce a další benefity
  • Možnost zvýhodněného využití některých produktů EMUN
  • Pracoviště v centru Prahy

Zaujala vás tato nabídka práce v EMUN?

Ozvěte se Ireně Svobodové na: irena.svobodova@emun.cz